الفبا: نشست مشترک نمایندگان استان تهران با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل و معاونین فنی، شبکه فروش و توسعه بازار و مدیر امور نمایندگان، کارگزاران و شعب با هدف بررسی چالش‌ها و شناسایی فرصت‌های شبکه فروش در استان تهران برگزار شد.

 

به گزارش الفبا و به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، حجت بهاری فر ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دستاوردهای انقلاب در صنعت بیمه اشاره کرد و افزود: هدف اصلی برگزاری نشست با نمایندگان، آگاهی از نیازها و دغدغه های شبکه فروش است که این مهم از طریق برگزاری انتخابات اعضای شورای هماهنگی و معرفی نمایندگان منتخب برای ارتباط هرچه بهتر بین شبکه فروش و ستاد قابل دستیابی است.

مدیرعامل بیمه “ما” بر لزوم تشکیل انجمن های صنفی تاکید کرد و افزود: رشد حرفه‌ای‌گری و اخلاق و منش حرفه‌ای با وجود چنین تشکل صنفی که ارتباط مستقیم با شغل و حرفه افراد دارد، ترویج خواهد یافت. بنابراین وظیفه تمام متولیان صنعت است که راه را برای تشکیل انجمن صنفی فراهم کرده و دیدگاه‌ها و نظرات خود را در جراید حرفه‌ای ارائه کنند،

صالح شیری معاون شبکه فروش و توسعه بازار در این نشست با اشاره به اهمیت نقش نمایندگان در عملکرد شرکت گفت: در برنامه راهبردی شرکت، توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شرکت شده است.

وی افزایش کیفیت، دقت و سرعت در ارائه خدمات پس از فروش را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: برای حصول به این نتیجه باید اقداماتی مانند جذب نمایندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری و تفویض اختیار در زمینه صدور و پرداخت خسارت انجام شود.

شیری افزود: در راستای ارتقای کیفیت شبکه فروش ، افزایش دانش و مهارت نمایندگان در بازاریابی و مدیریت بازار و توانمندسازی آنها از لحاظ فنی در نظر گرفته شده است.

در ادامه ی نشست، معاون فنی شرکت خطاب به نمایندگان اظهار داشت: همه ما اعضای یک خانواده هستیم و منافع ما به یکدیگر وابسته است از این رو برای محافظت از اعتبار و کیان شرکت لازم است تا منافع سازمان را بر منافع شخصی ارجحیت دهیم.

قربانی افزود: اگر طرفین به صورت متقابل یکدیگر را درک کنند و در صدد برطرف کردن نیازها و مشکلات همدیگر باشند، بدون شک با انسجام، همدلی و برنامه‌ریزی در اهداف خود موفق تر خواهیم بود.

گفتنی است در ادامه ، جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان با مدیرعامل و معاونین بیمه “ما” در مورد مسائل و دغدغه های نمایندگان برگزار شد و نمایندگان سوالات خود را در خصوص مسائل فنی، فروش، بازاریابی و تبلیغات مطرح کردند.

در این مراسم ، انتخابات اعضای شورای هماهنگی نمایندگان استان تهران نیز برگزار شد و ۳ نماینده منتخب جهت تسهیل ارتباط میان ستاد و نمایندگان معرفی شدند.

در پایان طی مراسمی از نمایندگان برتر استان که در فروش کلیه بیمه نامه ها و شاخص های بیمه گری و مالی برتر بودند، تقدیر به عمل آمد