الفبا: مدیرعامل بانک مهرایران به منظور ارزیابی عملکرد شعب، شناسایی پتانسیل های اقتصادی و تبیین برنامه های راهبردی برای دستیابی به اهداف ترسیم شده در سه ماه پایانی سال، از مدیریت شعب استان گیلان بازدید کرد.

به گزارش الفبا، به نقل از روابط عمومی بانک مهرایران در این بازدیدها، مرتضی اکبری به ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان در حوزه های مختلف بانکداری، بررسی پتانسیل های اقتصادی و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف، تببین مصارف و منابع، بانکداری الکترونیک و … پرداخت و ضمن تقدیر از زحمات تمامی همکاران بیان داشت: مدیریت شعب استان گیلان در اکثر شاخص ها عالی بوده و از نظر نسبت مطالبات به مصارف نیز فوق العاده عمل کرده است.

دکتر اکبری در جلسه هم اندیشی با روسای شعب و دوایر ستادی استان گیلان نیز اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران توانسته است با تولید خدمات و طرح‌های تسهیلاتی متنوع و متناسب با نیاز اقشار مختلف جامعه، استقبال بیش از پیش مشتریان را جلب کند.

وی تاکید کرد: روسای شعب متناسب با شرایط شعبه خود، مشتریان را به سوی استفاده از انواع طرح ها کوتاه مدت و بلند مدت بانک هدایت کنند تا بتوانند تعهدات بانک را در قبال مشتریان به نحو احسن انجام دهند و مأموریت اصلی بانک را که اشاعه فرهنگ قرض الحسنه است با جذب سپرده های مردم، خیرین و سازمان‌ها در راستای کمک به نیازمندان واقعی و تسریع در رونق اقتصادی به خوبی انجام دهند.

مرتضی اکبری با بیان اینکه در این وضعیت اقتصادی بانک قرض الحسنه مهر ایران جزء بانکهای اول کشور می باشد، گفت: در چند ماه گذشته به دلیل جبران کاهش منابع که ناشی از مشکلات اقتصادی در کشور بود، بانک توانست با انعقاد تفاهم نامه های بزرگ کشوری نظیر کمیته امداد، بنیاد برکت، بنیاد مسکن، دانشگاه ها و … از این مرحله عبور کند.

وی افزود: در حال حاضر بانک در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و وضعیت سودآوری بانک در سال ۹۷ نسبت به ۹ ماهه مشابه در سال ۹۶ بسیار بهتر بوده و با ادامه همین روند تا پایان سال نسبت مصارف به منابع نیز به زیر۹۰ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: طرح همیاران مهر همسو با نیت خیرخواهانه هموطنان و هم راستا با توسعه و گسترش فرهنگ قرض الحسنه است و همکاران برای معرفی این طرح از تمامی توان و تلاش خود استفاده نمایند.

وی ادامه داد: این طرح می تواند به تامین مالی جمعی برای حمایت از نیازمندان کمک کند تا از این محل به اقشار ضعیف و متوسط جامعه در حوزه های اشتغالزایی، درمان، بانوان سرپرست خانوار و … تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شود.

در ادامه جلسه، نجدی مدیر امور استان ها نیز ضمن تشکر از زحمات پرسنل استان گیلان نکاتی را در خصوص مشتری مداری و رفتار مناسب با مشتریان، راهنمایی مناسب مشتریان از طریق مطالعه دقیق دستورالعمل ها و طرح های بانک، ارائه پیشنهادات، اجرای دقیق تفاهم نامه های کشوری، تشریح اهمیت طرح همیاران مهر و پشتیبانی کامل پرسنل ستاد از شعب پرداخت و سخنان خود را با اعلام گزارش عملکرد استان در حوزه های دستگاه های خودپرداز، دستگاه پوز و خدمات الکترونیک به پایان رساند.