الفبا: با رو نمایی از سامانه آنلاین درمان بیمه دی یکپارچگی در ارایه خدمات درمانی ایجاد می شود.

به گزارش الفبا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیمه دی؛ این مراسم با حضور دکتر عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهندس کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی و همچنین مدیران مراجع درمانی و ارزیابان خسارت برگزار شد.
در ابتدا عباسعلی بنی صفار رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه دی با اشاره به قرارداد درمان تکمیلی خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد: از آغاز این قرارداد به دنبال آماده‌سازی زیرساخت‌هایی بوده‌ایم تا بتوانیم حداکثر رضایتمندی جامعه معزز ایثارگری راکسب نماییم. در همین راستا سامانه خدمات آنلاین درمان راه‌اندازی شده است تا ذی‌نفعان بتوانند به راحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.
بنی صفار ادامه داد: این سامانه اطلاعات مربوط به مراکز دریافت اسناد خسارت، اطلاعات جامع داروهای تحت پوشش، اطلاعات دقیق مراجع درمانی و نوع خدمات درمانی هر مرجع و بخش‌نامه‌های درمان را شامل می‌شود که یکپارچگی و نظم کلی را در بخش درمان شرکت ایجاد می‌کند و این مهم به شرکت بیمه‌گر کمک می‌کند تا بتواند نظارت دقیق بر روند اجرای قراردادها داشته باشد.
مهندس کشاورز ضمن خوش‌آمد‌گویی به مدعوین، رونمایی از این سامانه را در راستای تکریم و ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان دانست و افزود: شرکت بیمه دی همواره در صدد استفاده از بستر فناوری اطلاعات برای تسهیل ارائه خدمات بوده است و رونمایی از این سامانه نیز برگ زرینی از تلاش‌های همکاران بیمه دی در کنار حمایت‌های مدیران ارشد بنیاد شهید است.