الفبا: آیین رونمایی از اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه “ما”، روز دوازدهم آذرماه در آستانه روز ملی بیمه برگزار شد.

به گزارش  الفبا، به نقل از روابط عمومی بیمه ”ما“ ، مراسم رونمایی از اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی بیمه ”ما“ با حضور مدیرعامل ، جمعی از معاونین، مدیران و پرسنل شرکت بیمه ”ما“ در مجتمع بانک بیمه برگزار شد.

بر اساس این گزارش حجت بهاری‌فر مدیرعامل شرکت بیمه ”ما“در خصوص هدف راه اندازی اپلیکیشن مدیریت هوشمند ارزیابی گفت: بیمه ”ما“ با هدف حفظ و ارتقای مزیت رقابتی و در راستای دستیابی به چشم انداز خود مبنی بر “برترین انتخاب از نظر بیمه‌گذاران، کارکنان و شبکه فروش با رعایت سلامت، شفافیت مالی و اصول حرفه‌ای بیمه‌گری” و استراتژی “تکریم، حفظ و وفاداری مشتریان و حفظ و صیانت از حقوق بیمه گذاران و زیان دیدگان”، اقدام به طراحی و راه‌اندازی این اپلیکیشن کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اصلاح، بهبود و ارتقای سطح کیفیت خدمات و بهبود فرآیندها، همواره یکی از دغدغه‌های شرکت بیمه‌‌ ”ما“بوده و برای پاسخ به این نیاز، اخذ بازخورد از مراجعین شرکت، به عنوان مهمترین و ارزشمندترین منبع منعکس کننده انتظارات، کاستی‌ها و مشکلات احتمالی مدنظر بوده است. در همین راستا شرکت بیمه ”ما“ با توجه به اهمیت موضوع دریافت آنلاین نظرات کلیه مراجعین به ویژه بیمه‌گذاران، زیان دیدگان و بیمه‌شدگان از کیفیت خدمات دریافت شده و اقدام به موقع و مناسب، نسبت به طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن با همکاری شرکت آلونی اقدام کرد و انتظار می‌رود با بهره‌برداری کامل از این اپلیکیشن در کلیه شعب و دفاتر نمایندگی، تحول اساسی در سطح کیفیت خدمات شرکت بیمه ”ما“حاصل و به عنوان الگو در صنعت بیمه مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه محمد جعفریان معاون برنامه‌ریزی و فناوری به قابلیت‌ها و نحوه کارکرد این اپلیکیشن اشاره کرد و گفت: کلیه مراجعین اعم از بیمه‌گذاران، زیان‌دیدگان ، بیمه‌شدگان و کارشناسان پس از دریافت و نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های هوشمند خود، قادر خواهند بود هنگام مراجعه حضوری به شعب و یا دفاتر نمایندگی برای دریافت بیمه‌نامه، دریافت خدمات، ارزیابی و بازدید و یا زمان مراجعه به وبسایت شرکت بیمه ”ما“، پس از اسکن بارکد مربوطه، نظرات خود را در مورد رضایت از خدمات ارایه شده از سوی شرکت ثبت نمایند.