الفبا: باید حرکت به سمت برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت بیمه را آغاز کنیم.

به گزارش الفبا، این مطلب را مصطفی زندی رئیس شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در آخرین نشست این شورا اعلام کرد و گفت برگزاری نمایشگاه های مشترک بازار سرمایه اگرچه اقدام مؤثری است اما مطابق بررسی ها ، برآیند آن به اندازه حضور صنعت بیمه دارای بازدهی نیست.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه تخصصی در هر صنعت نیازمند رسیدن به بلوغ لازم است و صنعت بیمه در این زمینه در حال تکمیل تجارت مفیدی است.
مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی خاطرنشان کرد ما فراتر از صنعت بیمه با بازار بیمه مواجه هستیم و در این بازار می‌توان اینشورتک‌ها، صاحبان صنایع حمل‌و‌نقل، متقاضیان بیمه‌های کشاورزی، صنایع ساختمانی و بسیاری از صنایع دارای پیوند با بیمه را در نمایشگاه تخصصی صنعت بیمه فعال نمود. وی افزود ظرفیت‌های پلیس راهور، پزشکی قانونی، هلال احمر، ستاد دیه، ستاد بحران و مجموعه‌هایی نظیر آن که با پدیده بیمه ارتباط تنگاتنگ دارند می‌تواند یک بازار بزرگ نمایشگاهی را ایجاد کند.
وی در این نشست به توفیقات صنعت بیمه در ارایه خدمات گروهی میان شرکت‌های بیمه اشاره کرد و اظهار داشت در تولیدات تلویزیونی و حرکت‌های فرهنگی نظیر اجرای طرح «ب مثل بیمه» که به طور فراگیر در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود خانواده روابط عمومی، اجرای کارهای مشترک را در دستور کار قرار داده است و این تجارب در حال گسترش است.