الفبا: نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، همچنان در دو شیفت صبح و عصر آماده ارائه خدمات هستند.         

 

به گزارش الفبا، به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو «ایساکو»، مدیر عامل این شرکت گفت: ایساکو بیش از دو سال است که در راستای ارائه خدمات برتر به مشتریان خود علاوه بر نوبت صبح، شیفت عصر را نیز به ساعات پذیرش خودرو در نمایندگی‌های منتخب سراسر کشور افزوده است.

رضا حسینی در این خصوص ادامه داد: در این طرح علاوه بر پذیرش در ساعات صبح، نمایندگی‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ نیز پذیرای دارندگان محصولات ایران‌خودرو هستند. برنامه دو نوبته شدن نمایندگی‌ها، در شهریور سال ۹۵ در چند شهر کشور اجرایی شد و با توجه به استقبال مشتریان، طی چهار فاز افزایش تعداد نمایندگی‌ها در برنامه کاری ایساکو قرار گرفت؛ به طوری‌که پذیرش شیفت عصر در حال حاضر نسبت به شروع طرح ۱۷۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیر عامل ایساکو در ادامه از افزایش امتیاز رضایت مشتریان از خدمات دریافتی در شیفت عصر سخن گفت و افزود این عدد از ۷۳۷ در اوایل طرح، به ۷۸۷ در مهر ماه سال جاری رسیده است. نکته حایز اهمیت در برنامه مذکور آن است که بیش از ۸۰ درصد خودروهای پذیرش شده، پس از انجام تعمیرات و ارائه خدمات در همان شیفت عصر به مشتریان تحویل شده است.

وی تشریح کرد: این اقدام به منظور تسهیل دسترسی مشتریانی که صبح‌ها امکان تحویل خودرو به نمایندگی را ندارند، به اجرا درآمد و طبق فرآیند، نمایندگی‌های منتخب موظفند پس از پایان ساعت کاری معمول خود، اقدام به پذیرش خودروها نموده و نسبت به انجام تعمیرات سبک آن‌ها اقدام کنند. ملاک انتخاب نمایندگی‌های شیفت عصر نیز کسب امتیاز مناسب در شاخص‌های عملکردی خدمات تعیین شده است.

حسینی به امکان گرفتن نوبت تعمیرگاه از طریق اپلیکیشن ایساکو اشاره کرد و گفت: در راستای تسهیل طرح‌های خدماتی، مشتریان برای سهولت در اخذ نوبت از نمایندگی‌ها می‌توانند با نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه هوشمند خود، در هر لحظه از شبانه‌روز که اراده کنند، نوبت تعمیرگاه دریافت کنند و از گزینه‌های متنوع این اپ بهره‌مند شوند و ضمن کسب امتیاز استفاده و با معرفی آن به دیگران، از تخفیف‌های موجود در آن نیز استفاده کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که سهولت کاربری این سامانه و امکاناتی همچون درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها و… در محل موردنظر مشتری؛ درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگی‌ها؛ امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی؛ مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش، باعث ترغیب مشتریان به استفاده از آن در مراجعات بعدی شود.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در پایان اضافه کرد: خدمات نوین ِگسترده و متنوعی برای آسایش مشتریان خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در شرکت ایساکو طراحی و اجرا می‌شود که اطمینان داریم مشتریان با استفاده از این امکانات، رضایت بیشتری را در خدمات ارائه شده تجربه خواهند کرد؛ افزوده شدن شیفت دوم به ساعت کار نمایندگی‌ها نیز از جمله این خدمات است.

دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای مشاهده لیست نمایندگی‌های منتخب شیفت عصر می‌توانند به سایت ایساکو به آدرس www.isaco.ir مراجعه فرمایند. همچنین برای نصب اپلیکیشن علاوه بر مراجعه به ‌سایت این شرکت، می‌توانند کلمه «ایساکو» را در کافه بازار، مایکت و سیب‌اپ جستجو و یا عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۳۱ ارسال کنند.